Politica de Retur
1.Clientul Selin mode SRL poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract, in urmatoarele situatii:
2.Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului." Conform Ordonanţă de urgenţă nr. 34/2014: ". Consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14.". Documentul complet poate fi citit pe site-ul ANPC. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina clientului.
3.Clientul se obliga sa notifice Selinmode S.R.L, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientul care a notificat Selinmode S.R.L, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile, in caz contrar, Selinmode SRL considera cererea nefondata/invalida.
4.Returnarea produselor se face in mod OBLIGATORIU prin curier, fara taxe de transport si fara ramburs, in caz contrar cererea dumneavoastra va fi nefondata si nu va fi luata in considerare.
5. Clientul Selin mode S.R.L nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
- Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat, să nu fie folosit, să nu prezinte urme de purtare, lovire sau murdărie, să conțină toate accesoriile aferente produsului, să fie în ambalajul original, însoțit de factura și chitanța de la curier (în original sau copie).
- In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
- In cazul in care cererea de returnare si retunarea efectiva nu se realizaeaza in termenul de 14 zile, conform prevederilor de mai sus;
In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
- In cazul in care produsul achizitionat este personalizat la cererea clientului.
6.Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c Selin mode S.R.L isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, sau cele personalizate.
În cazul returnării produsului, clientul trebuie sa trimită un e-mail cu subiectul "retur" si numarul comenzii la adresa contact specificând contul IBAN în care dorește rambursarea contravalorii articolului/articolelor.
Consecintele returnarii / cererii de ramburs
Clientul va fi informat pe pagina fiecarui produs daca acesta nu mai poate fi returnat. (ex. produse personalizate)
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de catre cumparator (art 14, Oug 34/2014). Produsele sunt returnate catre Selin Mode S.R.L. prin intermediul unui curier liber ales de cumparator, asigurandu-se ca produsele nu sunt deteriorate in timpul transportului.
În cazul în care un produs se încadreaza la punctul 1, costul transportului va fi suportat de catre comerciant (Selin Mode S.R.L.)